تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت چرا ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت الزامی شد؟ حباب سکه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان نداد! + جدول (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیاتی از تعطیلی رسمی جمعه و شنبه + فیلم «تعهد ارزی» و «کمبود واگن‌های باری» فصل مشترکِ دغدغه‌های صادرکنندگان خراسان رضوی قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان مالیات پرداختی اصناف در هر سال چقدر است؟ + جدول مجرد‌ها هم می‌توانند یارانه خود را تفکیک کنند؟ علت کاهش و ماندگاری نرخ دلار در کانال ۵۹ هزار تومان چه بود؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وام ۱۸۵ میلیون تومانی بدون سود دریافت کنید + جزئیات محدودیت عجیب سایپا برای متقاضیان طرح پیش فروش خودرو (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد کاهش نرخ رشد پول در فروردین ماه ۱۴۰۳ گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هشدار پلیس فتا استان درباره پیامک‌های قطع یارانه

  • کد خبر: ۵۵۹۸
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
هشدار پلیس فتا استان درباره پیامک‌های قطع یارانه
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در خصوص دریافت پیامک‌های جعلی در خصوص قطع یارانه هشدار داد.

نجمه سرباز –شهرآرانیوز، سرهنگ جواد جهانشیری با بیان اینکه هنوز بخشنامه‌ای در خصوص قطع پیامک یارانه و ساز و کارهایش برای پلیس فتا اعلام نشده، افزود:، اما موضوعی که اهمیت زیادی دارد این است که شهروندان اخبار و اطلاعات مربوط به موضوع یارانه را از سایت‌ها و منابع معتبر دنبال کنند.
به گفته وی، اینکه چه تعداد افراد جامعه شامل قطعی یارانه می‌شوند، تمام اطلاعات و توضیحات مربوط به این افراد از طریق ستاد اجرایی هدفمندی یارانه‌ها ارائه می‌شود و مردم هم فقط از منابع معتبر درخواست‌های خود را پیگیر باشند.
سرهنگ جهانشیری خاطرنشان کرد: اگر قراراست درگاهی برای ثبت اعتراض شهروندان باشد، باید همان درگاهی باشد که خود وزارتخانه مربوطه اش اعلام می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه افرادی با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان یارانه شما قطع می‌شود، شهروندان را به سایت‌های تقلبی و جعلی می‌کشانند و با فریب آنها، اطلاعات حساب بانکی را دریافت می‌کنند و به حساب‌های بانکی افراد دستبرد می‌زنند.
به گفته وی، این افراد، متاسفانه شهروندان را برای چک کردن و اصلاح اطلاعات بانکی به پای سایت‌های جعلی می‌کشانند و به جزئیات حساب بانکی افراد دسترسی پیدا می‌کنند.
جهانشیری با بیان اینکه از آنجائی که وظیفه پلیس فتا حفظ امنیت و ایجاد و حفظ احساس امنیت عمومی در فضای سایبری است، تصریح کرد: لذا نظارت و رصد کامل در این موارد را در اولویت کار خود قرار داده و اگر خدای ناکرده، فردی یا افرادی در این امر دچار آسیب شوند، رسیدگی می‌کنیم و به صورت مداوم بر این موضوع نظارت داریم..
بر اساس این خبر، سامانه درخواست برقراری مجدد یارانه‌های نقدی برای ثبت اعتراض به قطع یارانه نقدی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شده است و تمام سرپرستان خانواری که یارانه آن‌ها فقط در سال ۹۸ قطع شده، می‌توانند با ثبت کد رهگیری خود در این سامانه اعتراض خود را ثبت کنند
پس از مراجعه به دفتر پیشخوان و ثبت اعتراض، «کد رهگیری» به سرپرست خانوار پیامک می‌شود و پس از آن باید به سایت ثبت درخواست رسیدگی برقراری مجدد یارانه نقدی به نشانی yaraneh۱۰.mcls.gov.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار و کد رهگیری دریافت شده از دفتر پیشخوان اعتراض خود را ثبت کنند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->